banner

banner

Promotion

PROMOSI JUN 2015. VITAMIN C..(BELI 6 PERCUMA 1), VITAMIN E. (BELI 6 PERCUMA 1), VITALEA KID (BELI3 PERCUMA 1), VIVIX YES PACK (2 BOTOL).REBUTLAH KETIKA PROMOSI. ------

7 Jul 2014

KEHEBATAN DAN KHASIAT VIVIX SHAKLEE

PROMOSI HEBAT JULAI 2014.
ALHAMDULILLAH...INILAH YANG DINANTI-NANTI KAN...PRODUK PALING MAHAL SHAKLEE BUAT PROMOSI. HARGA RUNTUH UOLLS!! KALAU TAK GRAB RASA RUGIPLAK ANN..EHEE.



Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
  
Memperbaiki DNA

  Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikalbebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel

   Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan
sendi 

Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.



UNTUK KETERANGAN LANJUT..
Hubungi kami 014-6925140

No comments:

Post a Comment